Ana içeriğe atla

Nitelikli

Kanaviçe Makyaj Malzemeleri Şablonları....

Merhaba Begonia Time ziyaretçileri, İnternet'te bulduğum fotoğrafları siteler aracılığıyla kanaviçe şablonlarına çevirmeyi çok seviyorum... Çok beğendiğim bazı kanaviçe şablonuna çevirdiğim bu fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim... İster yatak odanıza veya evinizin farklı köşesine tablo olsun, ister yastık veya çanta, makyaj malzemelerinizi koyduğunuz kutu veya çantalara işlemek isteyebilirsiniz. Havlulara... Veya Gömleğinize...  Bazı modeller ağır bazıları hafif ve bazıları çocuksu. Hangi ruh halindeyseniz artık... 7

İğne Oyası Sevimli Kolay Çiçek Örneğile Oda Takımı

3 parça oda takımı yapıyorum... Bu modelde... Pek keyifli ve hızlı ilerliyor....

Bu çiçeği yapmayı çok sevdim. Kolay pratik. Şemasını bile anlatmaya gerek yok...
Alta bir kaç fotoğraf daha var










Böyle beştanecik yaprağı ve ortası tığ çiçeği yapar gibi başlanıyor. Hemen bir dakika: Aşağıda fotoğraf=



Başlamak için tığla altı çiçek yapıp halka yapıyoruz. Halkanın üstüne beş kutucuk örüyoruz. İşin sonunda ipi uzun bırakıp tığdan çıkarıyoruz.

♡♡♡

Bir yaprağı için üçle başlayıp iki yandan artırılarak sekiz zürafa  olana kadar artırıyorum. Resimde ki gibi başlıyoruz⬇


Sonra Artırma (İki yandan/ sağdan ve soldan yani) 8 zürafa kalana dek



Bundan sonra ise sıra sıra eksiltiyoruz.




Sekiz zürafadan sonra tek zürada kalana kadar eksiltiyoruz.

♡♡♡

         Evet en son bütün yapraklar yapİnci bütün çiçeklerin cazibesini gösteren kontür çekiyoruz, yapıyoruz.
Bu çiçeğin kontürünü zürafanın arasına iki ip koymakla yaptım. Üçlü yaparsam kaBa olur gibile geldi.


Sıra yaprağına geldi.
Oda yarına kalsİn! 
Yarın Yapar Atarım...

Bu oda takımını 72 TL ye satmak istiyorum. Üç parça pinterest veya facebook e-mail adreslerinden ulaşabilirsiniz...





Yorumlar

Popüler Yayınlar