Ana içeriğe atla

Nitelikli

Kanaviçe Makyaj Malzemeleri Şablonları....

Merhaba Begonia Time ziyaretçileri, İnternet'te bulduğum fotoğrafları siteler aracılığıyla kanaviçe şablonlarına çevirmeyi çok seviyorum... Çok beğendiğim bazı kanaviçe şablonuna çevirdiğim bu fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim... İster yatak odanıza veya evinizin farklı köşesine tablo olsun, ister yastık veya çanta, makyaj malzemelerinizi koyduğunuz kutu veya çantalara işlemek isteyebilirsiniz. Havlulara... Veya Gömleğinize...  Bazı modeller ağır bazıları hafif ve bazıları çocuksu. Hangi ruh halindeyseniz artık... 7

Kanaviçe (etamin): Parfüm Şablonları 9 adet

Havlu işlemek için zamanın da çok parfüm şablonu aradım. O zamanlarda parfüm şablonu diyince bir iki şablon vardı. Pekte sevmemiştim. Dört seneye yakın bir havlu yapacağım diye parfüm şablonu aradım.  Bir  parfüm resimlerine girdim. Sonra bunları etamin şablonlarına nasıl çevirebilirim diye düşündüm geldi. İnternete yazınca Stitchboard.com mu buldum. Sorada bunu yapmayı çok sevdim. 
 İşte bunlarda benim etamine dönüştürdüğüm Şablonar :


1.80
2.
80
3.
80

4.80

5.80


6.80

7.80

8.80

9.80







Yorumlar

Popüler Yayınlar